W związku z otrzymywanymi przez naszych Klientów pismami z firmy ubezpieczeniowej Gefion Insurance (Polins), dotyczącymi konieczności zapłaty należności za ubezpieczenia, które Państwo wypowiadaliście za naszym pośrednictwem, informujemy, że wyżej wymienione pisma zostały wysłane przez firmę Gefion Insurance (Polins) w wyniku błędu.

Wszystkie przyjmowane przez nas wypowiedzenia umów ubezpieczenia są wysyłane na bieżąco w dniu przyjęcia dokumentu (nigdy nie mieliśmy żadnych opóźnień i zaległości), za potwierdzeniem – na co posiadamy stosowną dokumentację, zatem nie macie Państwo powodu do niepokoju ponieważ wypowiedzenia są jak najbardziej skuteczne i dostarczone do firmy ubezpieczeniowej w ustawowym terminie.

Niemniej, jeżeli otrzymaliście Państwo takie pismo, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola zaznaczone * są wymagane.